sâmbătă, 20 iunie 2009

Reclama agresiva: eu vand - tu cumpara!

Mi s-a pus pata, din varii motive si diverşi pitici pe greer mi-a căşunat să îmi fac translplant de componente in carcasa de la computadoresul din vârful biroului (desktop adicătelea, deşi mai degrabă i-aş zice "deskunder", niciodată nu a stat pe birou).
Aşaaa, şi cum nu am stofă de vânzăreţ, m-am destăinuit aici, căăă, vorba 'ceia: dacă nu cade, poate pică...
În fine, long story short, iată lista de componente una şi una:
  1. Placa de bază: Gigabyte GA-7N400 Pro2
  2. Procesor: AMD Athlon XP 2600+
  3. RAM: 2 x 1GB DDR 400Mhz
  4. Placa Video: nVidia GeForce FX 5200 128MB, TV Out
Totul la mirobolanta sumă de 6 bulioane (600RON/~141Euro).
Eventual cu carcasa si un harddisk iese unitatea completă la 150 euroi (bonus: monitor CRT 15", mouse si tastatura) .

Câteva caracteristici la placa de bază Gigabyte GA-7N400 Pro2:
. Chipset: nForce2 Ultra 400
. Platforma: Socket A
. RAM: 4 slot-uri, DDR400 (PC3200) dual-channel
. FSB: 400 (2x200)
. Video: AGP 8x
. Porturi IDE: 4, UltraATA /ATA-133
. Porturi SerialATA: 2
. RAID: 0,1, JBOD (Paralel-ATA / Serial-ATA)
(RAID-ul se poate dezactiva si atunci duce până la 10 HDD si/sau unitati optice)
. Audio: 6 Canale (5.1) Realtek ALC650
. Retea: Gigabit LAN
. USB 2.0: Da
. FireWire: da
(mai multe detalii pe site-ul producătorului)
Mno, doritorii sunt rugaţi să se inghesuie, să se calce pe picioare ca să cumpere cât mai repede :)

Un comentariu:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: