miercuri, 17 iunie 2009

"ASIROM nu despagubeste" - sau ce sa faci cand nu mai ai ce face

Am asistat azi (ieri de fapt, pe 16 iunie) la o noua forma de protest...


Masina e in faţă la ASIROM (Brasov), cu airbag-urile sărite in urma unui impact frontal... facută cam juma' de metru acordeon...

i-am blurat un pic la repezeală faţa lui nea gardianul, care probabil era si el curios ca şi noi: "da' oare cu ce dă? cu frişcă?!"
Nu e friscă, e vopsea serioasă, m-a ignorat complet când mi-am înfipt unghia în ea ca să o râcâi un pic [LE: dar cică s-ar curăţa repede cu o anumită soluţie].
Oricum, indiferent care e povestea lor, eu nu i-aş face asa ceva nici la bicicletă. Am zis!

Si un pic de film:




[LE:] De la un pretin cetire:
asa ceva era acum vre-un an in fata la interamerican pe Grivitei, langa 2Net.. o masina bulita pe care scria "inter american nu despagubeste". La un moment dat a disparut (dupa vreo 4 luni)...

LE: found it!
[Si mai "Later Edit": ]
ca sa fie treaba oablă, acest post nu e o campanie contra nimanui! Este doar prezentarea unui fapt aşa cum s-a văzut la ochiul liber (real sau fals, e treaba protagonistilor).

Si in general, pe acest blog nu se vor găsi astfel de materiale, iar zvonurile, bârfele, insinuările, etc vor fi marcate corespunzător.
O campanie 'pro', cu detalii si aceleasi poze găsiti aici (merci că ai postat sursa ;) )


6 comentarii:

  1. am mai facut un mic update, la finalul post-ului principal

    RăspundețiȘtergere
  2. au luat masina intre timp de acolo (am ratat momentul)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai nu stii ca asta i politica firmelor de asigurare: "ABURESTE-I SI INCEARCA SA NU LE DAI BANII"!?

    I penibil si criminal, dar asa isi fac profitul... Gandeste-te la oameni cu asigurari de viata, de sanatate, de case, luati in bataie de joc la momentul despagubilii. Se invoca tot felul de clauze ascunse, esti plimbat de la un departament la altul ,de la un sediu la altul NUMAI SA NU ITI IEI BANII INAPOI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asirom este cea mai proasta alegere, sunt cei mai incapabili oameni, hoti care se dau drept experti, oameni care iau mita si care dau mita !!!!! nu mi-am putut imagina cat de perversi sunt in gandire cand e vorba de bani ,banii nostrii de fapt, bani pe care ii platim noi pe ei!!!!! hotiiiiiiiii!!!!!! sa stie toata lumea ca ASIROMMUL este cel mai de cacat, oameni buni daca va ganditi, la o asigurare de orice fel sau un casco mergeti in alta parte va spun din suflet asta , stiu pe pielea mea!!!!! merita batuti toti basinosii aia care lucreaza acolo , rupte picioarele, sa stie de frica,cacatii aia care se cred mari domni si nu stiu nici macar sa scrie si sa vorbesca corect!!!!! ASIRROM NU DESPAGUBESTEEEEEE!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. 'ASIRROM' NU DESPAGUBESTEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: