luni, 22 iunie 2009

Codex Alimentarius bate la usa - sau mult a fost putin mai este

pffff, deja au curs tone de biţi pe tema asta, şi cum am ratat deja startul, nu am dispozitia necesară să mai intru şi eu prea mult in amănunte. Voi posta totusi diverse aspecte care mi-au atras atenţia şi câteva linkuri de unde se pot afla alte informatii interesante.

Pe scurt:
Codex Alimentarius
sau
legea produselor alimentare sau codul produselor alimentare reprezintă cea mai proastă "glumă", probabil lovitura de graţie (disgratie mai bine zis) dată umanităţii.
Se coace încă din 1962 pt sfârsitul anului în care tocmai ne aflăm (decembrie 2009).
In Romania,
guvernul nostru ne-a introdus-o deja din mai anul acesta: Codex Alimentarius a fost adoptat si in Romania; liber la boli, cancer si pandemii.
Ce face acest codex -
Codex Alimentarius - programul pentru depopularea planetei prin infometare si malnutritie

O colectie de materiale despre Codex Alimentarius se găseşte aici şi aici dar şi aici.
Tot din aceeasi sfera putem gusta si Alimente pline de E-uri /chimicale

Puţină istorie...
Mai jos am încorporat un discurs tinut de Dr. Rima Laibow in 2005 - prezintă printre altele si originea codexului si data aplicării lui, şi muuulte alte amănunte interesante şi importante pt amatorii de senzatii ieşite din rutina zilnică:
Nutricide - Criminalizing Natural Health, Vitamins, and Herbs


Din păcate filmul este accesibil doar inţelegătorilor de engleză (dacă găsiţi cu traducere postaţi pls un comment si voi schimba).
Pt necuvâtătorii de engleză ţi în completarea linkului de mai sus aveti aici încă o descriere si un istoric bunicel.

Gigi contra?!
Cei care nu se supun vor putea ajunge aşa:
Armed officers raid home, hold mom, kids for 6 hours

La final...
Evident că, la ce mi-au auzit urechile si la ce mi-au citit ochii as prefera ca în 2010 să mi se spună şi mie "na băh, vezi că te-ai aberat!?, nimic nu s-a întâmplat!". Aş răspunde, "pfff, ce biiiine..."
Dar dar dacă da ?!.... acum că ştim aceste lucruri rămâne la latitudinea si dicernământul fiecăruia să creadă ce crede de cuviinţă ... Now you've been warned - acum aţi fost avertizaţi dupa cum zice Alex Jones în filmele lui.

PS:
faptul că cele mai multe linkuri bat către un singur site, înseamnă doar că am considerat inutil să mai caut alte adrese, acolo existând deja discuţii bine închegate si argumente pro sau contra pt toate creerele.

[LE:] alte articole:

2 comentarii:

  1. Oh, da...

    By the people, for the people, and, and... and against the people!

    Vin vremuri ce erau subiect de SF in trecut... in sensul rau al existentei!

    O sa ne transformam intr-un musuroi: noi sclavii fara minte, gata sa ne dam viata pentru o regina umflata care ne va dicta soarta! CE MAI EVOLUTIE!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate nu era doar SF... poate era doar "vaccinarea" noastra cum zicea cinneva pe alt blog, pt vremurile ce tocmai vin.
    Vom vedea ce va fi, mai e un pic...

    RăspundețiȘtergere

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: