joi, 4 iunie 2009

Joc Final - EndGame - Blueprint For Global Enslavement

La capitolul linkuri interesante, iata unul ce mi-a picat in mana recent Alex Jones - EndGame. Dupa ce vezi filmu asta te simti brusc asa de marunt ...

[LE:]

Pt că majoritatea suntem niste negrii mititei pe diverse plantaţii, activitate care tinde sa ne ocupe cat mai mult timp... am fost rugat sa fac o recenzie la film ca sa stie despre ce e vorba si cei care n-au timp sa il vadă. Doar ca nu m-au nimerit la faza asta, aşa că voi incerc o preyentare anemică si caât mai scurtă ca să nu apuc să mă aberez f tare.

Deci, e un film documentar interesant, probabil dupa reţeta Zeitgeist si a altor filme anti-conspirationiste, foarte condensat ca si informatie.

Cu ocazia vizionării lui mi-a rămas şi mie iîn cap ce este ala Bilderberg Group si ce coace el, o mare parte din film invartinduse la propriu in jurul lui si in jurul ideei de New Wolrd Order.

Mai sunt prezentate tot felul de experimente pe oameni, si muulte, multe lucruri care te lasa pe ganduri - trebuie vazut deci.

"Now you've been warned" ... veti auzi de cateva ori ...

Vizionare placuta, si poate faceţi careva o recenzie adevarata :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: