joi, 24 septembrie 2009

Masa Critică 25 Septembrie 2009

Invitaţie la plimbare cu bicicleta

Iata ca a mai trecut o luna in care am avut parte de vreme frumoasa, cat de cat calda, si ne-a ajutat Dumnezeu sa nu ploua. sper ca ati profitat la maxim de binecuvantarea naturii si ati iesit la pedalat cat mai mult. eu... am iesit si eu din cand in cand, dar, din pacate, cursiera mea (mai batrana decat mine), si-a dat duhul.
Tin sa multumesc celor care au fost prezenti la Masa Critica din 28 august,inclusiv autoritatilor si clubului Rotary, fara sprijinul carora nu ne-am fi strans intr-un numar asa de mare (aproximativ 70 de biciclisti).
Luna aceasta Masa Critica se va tine iarasi, vineri, 25 septembrie 2009, incepand cu ora 17:30, tot din fata Primariei, langa statuia Lupoaicei cu Pui.
Sunteti invitati la o plimbare pasnica prin Brasov, impreuna cu alti biciclisti. Vor participa primarul George Scripcaru dar si membri ai clubului Rotary. Nu exista o limita de varsta, dar este indicat ca cei mici sa poarte echipament de
protectie. de asemenea, ar fi un gest frumos si exemplar daca am purta toti veste reflectorizante (~6 lei bucata). Astfel, vom da impresia de unitate, de stransa legatura intre noi, asa cum echipamentul unei echipe de fotbal ii
deosebeste pe acestia de restul.

V-as ruga pe voi, biciclistii, dar si pe cei care cititi acest mesaj, sa popularizati evenimentul asa cum puteti, anuntand pe orice cale posibila oamenii.
Nu conteaza varsta, sexul, vechimea sau tipul bicicletei. conteaza insa participarea. impreuna, vom incerca sa sensibilizam oamenii si sa le demonstram ca, in conditiile in care traficul este din ce in ce mai aglomerat, aerul este
din ce in ce mai greu de respirat si oamenii sunt din ce in ce mai grasi si nesanatosi, mersul pe bicicleta in oras este solutia ideala pentru rezolvarea acestei probleme.

Va astept, asadar, VINERI, 25 SEPTEMBRIE 2009, LA ORA 17:30 IN FATA PRIMARIEI BRASOV, sa participati la Masa Critica Brasov.

Traseu:
Primarie - Livada Postei - Muresenilor - Poarta Schei - str. Nicolae Balcescu - Eroilor - Hidromecanica - Calea Bucuresti - giratoriul din Steagu - str. Saturn - intersectia Gemenii - str. Zizinului - str. Toamnei - blvd. Kogalniceanu - str. Iuliu Maniu - Primarie

http://leviathan-photo.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: