joi, 17 septembrie 2009

Incendiu sau inconştienţă criminală, poluarea ne rămâne

... intre timp mi-a trecut lenea şi am "developat" pozele cu fumul uriaş de azi şi am dat şi sărci pe gugâl să văd poate aflu ce a fost, şi am aflat: Incendiu de proporţii pe platforma fostei uzine Tractorul.
Tot de aici aflu si că:
...focul a izbucnit la filtrele unor compresoare ce erau folosite la lucrările de dezafectare a unei hale. Incendiul a produs o foarte mare cantitate de fum, însă pagubele înregistrate nu au fost foarte mari. Potrivit sursei amintite, nu s-au înregistrat victime.
Hm, aşa o fi, însă din câte îmi cunosc eu conaţionalii mă încearcă aşa nişte valuri de îndoială...

In fine, cam aşa s-a văzut din centrul orasului acest mic "accident" de doar "cateva minute":


În altă ordine de idei, poate că nu au fost pagube pt ei, din contra au mai scapat de ceva deşeuri, însă pagublele sunt mai mari pt mediu, pt locuitorii Braşovului care respiră pe zi ce trece un aer tot mai viciat.
Un fum asemănător am văzut şi acum 20-25 de ani în alt cartier din Braşov. Atunci însă nu era vorba nici de accident nici de incendiu după cum aveam să aflăm ulterior zecile de oameni adunati la locul faptei (probabil erau peste suta).
Surpriza consta în faptul că uriaşa coloană de fum îşi avea originea in exact curtea unei unităţi de pompieri.
"Hă hăăă, ce credeaţi băăă? că a luat foc pompierul?! Hă hăă hăăă..."
ne repetau, printre fumuri de ţigări cerşite prin gard, milităraşii în termen rânjidu-şi fasolile la noi. Măcar ei au recunoscut că făceau curăţenie şi au dat foc la toate cauciucurile uzate şi la alte deşeuri din incinta unităţii lor de pompieri.

Apropo, s-a găsit soluţia împotriva poluării şi încălzirii globale: controlul populaţiei prin scăderea natalităţii! Şi din păcate nu e o glumă, soluţia vine din Londra acolo unde "big brother" stă cu ochii pe "frăţiorii" lui prin milioane de camere de luat vederi... (mi-e silă să caut sursa, spor la gugăluit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: