sâmbătă, 19 martie 2011

Sfaturi pt apocalipsa ...


Cum in ultima vreme s-au intesificat "intamplarile" apocaliptice, nu au intarziat sa apara si update-urile mai mult sau mai putin pamantene cu sfaturi pt perioada de asa-zisa tranzitie. 
Si cum eu am rezonat bine intodeauna cu Stiintifico Fantasticul decent si ... paranormalul decent (...) mai citesc din cand in cand si atfel de mailuri - spam. 
Fiindca tot someaza blogul meu, mi-am propus sa le postez si eu pe cele care mi se par constructive, interesante, utile...
V-as recomanda totusi sa faceti abstractie de terminologia folosita si sa preluati doar mesajele, unele chiar merita macar stiute daca nu aplicate.

Enjoy!


PS:
Evident, drepturi de autor (copyright & stuff) apartin creatorilor initiali... pe care nu cred ca ii vom afla prea curand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: