joi, 9 septembrie 2010

Sa fim din nou copii!

De curând am avut ocazia sa retrăiesc momente minunate, ca în copilarie, când imaginatia imi era libera si neabstractizata inca de "evolutia civilizatiei".
S-a întâmplat foarte simplu şi fără sa relizez, citind o carte a cărei titlu m-a respins iniţial când am întâlnit-o acum câţiva ani. Pur şi simplu am început să mă simt bine citind-o. Cu fiecare propoziţie m-am rupt tot mai mult de „programările” mentale în care am fost invăţat sa apreciez doar abstractul, doar ceea ce pot încadra cu exactitate într-un sistem de referinţă impus de societatea „evoluată”. Cu fiecare nouă propoziţie s-a trezit copilul din mine, copilul adormit mai bine de 15 ani.
A fost o experinţă minunată pe care îmi doresc să o experimentaţi cu toţii!
Lasă-ţi frâu liber imaginaţiei! Ca atunci când luptai cot la cot cu Făt-Frumos să învingi pe Zmeul cel Rău, sau ca atunci cand urcai cu Jack pe „vrejul de fasole” şi descopereai cu el minunăţia unei lumi noi, sau... ce alte amintiri plăcute îţi mai vin din copilărie. Este foarte simplu. Trebuie doar să te retragi în intimitatea ta şi să uiţi căteva momente că esti adult, să uiţi că eşti „cineva”, să uiţi de toate regulile care te îngrădesc şi să îi faci acest cadou copilului din tine.
Povestea” este scrisă în două părţi respectiv în două cărţi, si deşi sunt disponibile on-line, sunt ieftinuţe (19 +17lei) si merită avute la îndemână în biblioteca personală. 

Lectură placută!



[LE:] 
  • Merci "Anonim" - pt o accesare mai rapida am pus aici linkul tau catre blogul lui Paula Seling.

Un comentariu:

  1. uiteee ce am descoperit pe net
    am intrat "din greseala" pe blogul paulei seling, cantareata
    uiteee ce scrie ea aici
    http://www.paulaseling.ro/forum/viewtopic.php?t=6049&sid=9c094ca237ffcaa6e8a7ad15cf227bdd

    RăspundețiȘtergere

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: