luni, 3 august 2009

Transfăgărăşan la pachet

Vinerea trecută, pe seară am fost invitat la o vizită surpriză pe Transfăgăraşan până la Vidraru şi retur - evident pt a doua zi, sâmbătă. După o mai lungă scurtă ezitare si o recalculare de planuri şi cateva brânciuri de la nevăstuică (pluralul de la brânci, a imbrânci :p ) m-am decis să nu merg pentru că fiindcă aveam prea multe de făcut noaptea dintre cele două zile.
Well, după încă o serie de recalculări şi îmbrâncituri (cineva voia neapărat o sâmbăta fără mine in peisaj :-?) mi-am confirmat prezenţa. Iată şi câteva dovezi:

Plin de bicilisti,
relaxati faţă de şoferi, adică ocupând întreaga si singura banda pe sens chiar daca era doar doi-trei masinile ii depaseau pe contrasens... când era liber.
Mi-ar place să am curaj să urc si eu Poiana la fel, relaxat fără să am ochii giroscop să vad care dobitoc trece cu oglinda pe lâgă cotul meu, sau care tâmpit claxonează exact când trece pe lângă bicicletă, samd.
Oare in Brasov ajung toate scursurile de oameni cu masinile lor nemaipomenite? pe transfăgărăşan nu am auzit un claxon înjurător, ceea ce nu pot zice despre cei care tranzitează Brasovul, chiar si loclanicii...

Poarta Geniştilor
Aici am putut constat că şi alte naţii au mârlanii lor, JDR-ul din faţa şi-a găsit loc de parcare exact la mine in poză deşi era destul loc - m-a văzut şi ignorat complet. Initial m-am consolat cu ideea că o fi... mai de la sud, masina fiind înmatriculată pe Bucuresti, apoi auzind-o pe mândra cu care era, am aflat că erau italieni. Antonio parcă pe numele lui, era sictirit şi plictisit de atâte poze pe care trebuia să le îndure mititelul de la fomeia lui...




Am văzut şi motorişti echipaţi:
Eh, aşa da!
e loc si de mai bine, dar cel putin ea parea echipată foarte bine (îmbrăcăminte specială, de cele mai multe ori mai costisitoare decât motorul)
Asta zice multe şi zice de bine comparativ cu un pantalon scurt si un tricou care flutura la juma de metru in spatele meseriaşului călare pe un motor ciumeg.

Diverse



Apoi ni s-a infundat...



pfff, ce mai puţea de la discurile de ambreiaj... dar dupa vreo juma de ceas de porniri-opriri si chinuit motoare, au trecut şi pe lângă noi cele 2 autocare şi am putut înainta un pic mai bine :)


Indicataure europeneşti:


...ja ja

Subterane...
De când mi-am luat eu biţă se pare că s-au mai schimbat semnificaţiile semneleor de circulaţie după cum urmează:
  • atentie tunel de tip "gaură neagră"... adică acolo unde şi lumina este prea grea şi e inghiţită de beznă, de aceea sistemul de iluminat nu e necesar
  • interzisă depăsirea negrelor de către roşii...
  • max 40 la ora ... a fost fantastic sa putem atinge si 30 după cele 40 de minute de porniri opriri
  • interzis accesul fără claxon sau cu claxonul oprit

Evident, românul cult si obedient s-a conformat:
video
...deci nu faceți ca ei!


La Vidraru
Moş Vidraru ne-a întâmpinat morocănos şi ne-a oferit o spălare torenţială din partea casei


(interesant logo)

Asa că imediat ce am împuşcat cateva poze, ne-am întors spre Bâlea:

La Bâlea:



Eroare de proiectare...

mai greşeşte şi proectanţii noştri că deh, oameni e şi ei

(atârnă prea mult pânza de la stindard, şi a cedat bietul catarg )


La final...
Nu uitati!

că rămâneţi pe afară de zgâriaţi la uşă...


La intoarcere,
Brasovul ne-a asteptat frumos cu un crucubeu maaare:


... ş'am încălecat pe o şa ... cya


Un comentariu:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recomandations

În continuare puteţi găsi câteva articole care mi-au atras atenţia /
Hereafter you may find some articles that caught my attention: